Jelenlegi hely

Hirdetés

Mi az igazság, jót tesz napi egy-két pohár alkohol? Meg tudunk állni egyáltalán ennyinél?

Vannak olyan emberek, akik nem termelnek boldogsághormont és ezt pótolniuk kell. Íme, néhány tipp és trükk, amivel emelhetjük boldogságérzetünket a mindennapokban. 

Ígéretesnek mutatkozott a súlyos depresszió és az öngyilkos gondolatok gyors kezelésében a ketamin. Bár a szer elsősorban partidrogként ismert, érzéstelenítőként engedélyezett is a használata. 

Stresszcsökkentés természetesen

A stressz a mindennapi életünk része, ám nem mindegy, ki felett mennyire uralkodik el. Sajnos manapság a szorongás és a depresszió népbetegségnek számít, amit nem ritkán gyógyszeresen kezelnek. Azonban nem csupán a kemikáliák, hanem enyhébb esetben a gyógynövények is segítségünkre lehetnek a feszültség leküzdésében.

szivfajdalom

Darabokra törted a szívem! - mondjuk fájdalmunkban és az a helyzet, hogy a lelkileg összetört szív testileg is fáj, sőt, ennél még megdöbbentőbb dolgot bizonyítottak kutatók.

A krónikus fáradtságot gyakran mi okozzuk az életmódunkkal, de van, amikor ez az állapot betegséget jelez. Ha az alábbi tanácsokat megfogadva sem érezzük magunkat frissebbnek, akkor érdemes utána járni, mi okozza a tartós energiahiányt a szervezetben.

6 hasznos tipp a memória fényesítésére

Szagolj rozmaringot, egyél agyfényesítő ételeket, rágózzál, játsszál társasjátékokat, figyeld agyad működését alvás közben is, mozogj eleget. Hogyan tartsd frissen a memóriád? Mutatjuk!

5 ok, miért érezzük fáradtnak magunkat

Ha reggelente sem ébredünk kipihenten, és napközben sem érezzük túl energikusnak magunkat, annak több oka is lehet.

9 tünet, ami egy szerelmes emberre jellemző

A szerelem olyan intenzív érzés, hogy szinte belebetegszünk a nagy érzelmekbe. A szerelem vak – hát bizony sok minden megváltozik bennünk és körülöttünk akár még a "látásunk", a mozgásunk is. Van-e valóságalapja mindennek, mit mondanak a kutatók?

Nemcsak arról oszlanak meg a vélemények, mikor érdemes lefeküdni vagy mennyit érdemes aludni, de arról is, miben érdemes ágyba bújni. Szükséges-e a pizsama, hálóing, vagy egészségesebb az, ha meztelenül alszunk? Utánajártunk, hogy vélekednek a szakemberek.