Jelenlegi hely

Hirdetés

40-50 éves kor felett sem kell lemondani a remek fizikai kondícióról, a könnyedebb tréningekről és a komoly edzésről sem. Ebben az életkorban azonban előtérbe kell, hogy kerüljön a sportártalmak kezelése és megelőzése, a biztonság. Mindezek ellenére a teljesítmény bármilyen életkorban javítható!

vegán, paleo, gluténmentes, diéta, étrend, életmód, főzés, sport, sportnap

A FitBalance Magyarország vezető fitnesz, wellness rendezvénye. Az elmúlt 10 év tapasztalatát és kapcsolati tőkéjét felhasználva, hazánkban idén első alkalommal kerül megrendezésre a Fitbalance Zero Gastrofesztivál, június 23-án és 24-én a Millenáris Parkban.  

izomláz, izom, sport, lazító, krém, spray

Gyakran megesik velünk, hogy sportolás vagy kertészkedés után fájlaljuk izmainkat, ízületeinket. Mutatunk egy olyan segítséget, aminek ott a helye minden házi patikában.

Egyre elterjedtebb szemlélet a sportegyesületek közt, hogy nem vesznek „zsákbamacskát”, vagyis a csapatba került sportolóknál első lépésként teljesítménydiagnosztikai felmérést végeznek: mindezt azért, hogy tökéletes edzéstervet tudjanak kialakítani.

Mielőtt bárki kizárólag a genetikára fogná a magas vérnyomását, fontos tudni, hogy az életmódunk is jelentősen befolyásolja ezt az értéket. Mire figyeljen az, aki mozogni szeretne, de magas a vérnyomása? 

Tudtad, hogy egy órányi fűnyírás felér 30 perc görkorcsolyázással? Ha eddig utáltad a kerti munkát, nézd meg, melyik kerti művelettel hány kalóriát égetsz el, és egész biztosan más szemmel nézel a gyomlálásra vagy a levélsöprögetésre.

edzés után fehérjét

A fehérjéknek a sportban betöltött szerepe, a teljesítményre gyakorolt hatása, az egyik legtöbbet kutatott és vitatott terület a sporttáplálkozással foglalkozó szakemberek, az edzők és a sportolók körében. A témát Angyal Viktória, a Sportorvosi Központ sportdietetikusa segít körbejárni.

A krónikus betegségek megelőzésében már az első alkalommal végzett sportnak is lehet szerepe – a heti egyszeri edzés nagyobb szerepű, mint eddig gondoltuk.

Aki tavaszi, kora nyári maraton futásra készül, annak bizony a hideg évszakban sem szabad téli álmot aludnia.

A táplálékunk az üzemanyagunk, éppen ezért még a nem sportolóknak is kiemelt figyelmet kell rá fordítani. Az állóképességi sportot űzőknek még ennél is fontosabb, hogy kialakítsák a teljesítményt optimalizáló táplálkozási szokásokat.